مصاحبه آرشیو خبر ها
ارزشی بیش از 100 میلیون یورو

ارزشی بیش از 100 میلیون یورو

مائوریتزیو زامپارینی رییس باشگاه پالرمو معتقد است به زودی ارزش دیبالا به 100 میلیون یورو و حتی بیش تر هم خواهد رسید.

زامپارینی در مصاحبه با گازتا دلو اسپرت در مورد استعداد دیبالا صحبت کرد و آشکار کرد که یوونتوس در دقایق پایانی نقل و انتقالات تابستانی برای فرانکو وازکز پیشنهاد ارائه کرده است. او در مورد خرید دیبالا توسط بیانکونری گفت:

" گذشت زمان ثابت می کند که چرا بپه ماروتا و فابیو پاریتیچی به سرعت دیبالا را در این سن به خدمت گرفتند."

" برای به خدمت گرفتن او، سیلویو برلوسکونی من را به آرکوره دعوت کرد و حتی اریک توهیر نیز به ورگیت آمده بود تا من را وسوسه کند، اما این تمام موضوع نیست. باشگاه پاری سن ژرمن نیز آماده بود تا در صورت ملحق شدن زلاتان ابراهیموویچ به میلان سرمایه ی زیادی برای او هزینه کند."

" یوونتوس در حال حاضر استعدادی در اختیار دارد که به زودی ارزشش به 100 میلیون یورو و حتی بیش تر هم خواهد رسید. من تکرار می کنم: هنگامی او به عنوان مهاجم مرکزی بازی می کند بهترین عملکرد خود را ارائه می دهد."

دیبالا در ماه های اخیر بنا بر توصیه ی آلگری افزایش ماهیچیه داشته است. زامپارینی در این باره گفت:

" من امیدوارم روند افزایش وزن دیبالا متوقف شود. او بازیکن انعطاف پذیر و با استعدادی است. من هنوز افزایش وزن الساندرو دل پیه رو را به یاد دارم."

زامپارینی در ادامه در مورد شرایط وازکز صحبت کرد: " من قبل از این گفته ام، او تنها در تابستان تیم را ترک خواهد کرد. در حال حاضر دو باشگاه ایتالیایی و دو باشگاه انگلیسی او را می خواهند."

" ماروتا در 31 آگوست قبل از این که پیشنهادی برای هرنانس به اینتر ارائه دهد وضعیت وازکز را از من جویا شد، اما من به او گفتم که رابطه ی دوستیمان را خراب نکند."

" چه کسی فاتح اسکودتو خواهد شد ؟ امیدوارم ناپولی یا فیورنتینا این کار را انجام دهند، اما من فکر می کنم یوونتوس همه چیز را برای بازگشت به صدر جدول در اختیار دارد البته مطمئناً پس از بازی در باربرا..."

" آلگری پتانسیل بالایی دارد و من امیدوارم که او فرصت کافی را در اختیار بهترین گلزن خود (پائولو دیبالا) قرار دهد. مانچینی نیز با اینتر فوق العاده ظاهر شده است و آن ها باید حریف جدی در نظر گرفته شوند."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: